حرفهای یک نفر

می خواهم بنویسم هر آنچه از درونم بر می خیزد

حرفهای یک نفر

می خواهم بنویسم هر آنچه از درونم بر می خیزد

من نمی دانم که چرا هر کسی برای خویش می نویسد دوست دارد دیگران بخوانند. راستی چرا می نویسیم؟

که دیگران بخوانند؟

که بعدها ببینیم و لذت ببریم؟؟

که درد دل کنیم؟

هر کسی برای خودش دلایلی داره... و هیچ کس دلیلش رو دقیقاً نمیتونه بیان کنه. اوایل من فقط برای جلب توجه می نوشتم. خیلی سال پیش بود گمونم 6-7 سالی میشه... امّا کم کم فهمیدم بهتره فقط بنویسم چون نوشتن آرومم می کرد.

خلاصه خیلی زمان گذشته و هنوز گاهی می نویسم. از پست های قبلی معلومه که زیاد کسی به این نوشته ها توجهی نمی کنه بنابراین واسه دیگران نمی نویسم...

میخوام بنویسم که خودم بفهمم چقدر از خودم فاصله گرفتم. اون آدمی که قبلاً بودم و از نوشتن هر روز لذت می برد. امیدوارم بازم بتونم هر روز از نوشتن لذت ببرم.

هر کسی اینو میخونه امیدوارم من رو به جمع خودتون راه بدین...

نظرات 3 + ارسال نظر
من شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:37 http://www.i-u.blogsky

سلام .
سواله جالبی بود .
این سوال یه عالمه جواب داره . به تعداد ادمای که می نویسن !! حتی رو کاغذ ...
منم می نویسم ... هر وقت دلم بگیره ... چون نیست که به خودش بگم ... جای خالیش اذیتم می کنه... همین !!

ملودی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:40 http://www.nabze-maghz.blogsky.com

ما هم همه مثل توییم
موفق باشی دوست من

نیوز آنلاین شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:51

سلام دوست عزیز.

وبلاگ قشنگی داری . خوشحال میشم منم تو وبلاگت لینک بدی.
با عنوان : آخرین عناوین خبر های روز دنیا

به وبلاگ منم سری بزن و تو بخش نظرات حتما بگو با چه عنوانی داخل لینک هایم قرارت بدم...

منتشکرم. منتظرتم .....

www.newsonline.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد