حرفهای یک نفر

می خواهم بنویسم هر آنچه از درونم بر می خیزد

حرفهای یک نفر

می خواهم بنویسم هر آنچه از درونم بر می خیزد

صبر کن! همیشه همین رو گفتند. هیچ وقت نفهمیدم چرا می گن صبر کن. اما من هیچ وقت نتونستم مثل بچه ی آدم صبر کنم. همیشه عجله داشتم. همه چیز گذشت و زمانی رسید و اتفاقی افتاد که درمانش فقط صبر بود و صبر. اما من بلد نبودم صبر کنم. اما همه میگفتند صبر کن. صبر کردن خیلی سخته اما باید یاد می گرفتم که چه جوری منتظر فردا باشم. روزها به سختی می گذشتد و بالاخره یاد گرفتم صبر کنم. اما باید خیلی بیشتر صبر می کردم تا به مقصودم برسم. صبر و باز هم صبر.

صبر کردم تا بالاخره لحظه دیدار رسید. حالا میفهمم واسه چی همه می گفتن صبر کن. امید و صبر همیشه همه کارا را راست و ریس می کنن

صبر کنید همه چی درست می شه. همین امشب. مطمئن باشید..

نظرات 4 + ارسال نظر
سیف القلم پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 http://www.seyfolghalam.blogfa.com

ایول

کامران چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 19:44 http://yaredelnavaz.blogfa.com

سلام مهرداد جان به نکته خیلی خوبی اشاره کردی صبر خدا هم تو قران میگه از صبر و نماز کمک بگیرید اما یه مقدار سخته شده جاهایی که من صبر کردم و نتیجه خوبی گرفتم و عجله کردم و زررشم دیدم.
راستی منم آپ کردم خوشحال میشم اگه یه سری به من بزنی و نظرتو بدی
سال خوبی داشته باشی

کامران شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 20:27 http://yaredelnavaz.blogfa.com

سلام مرد چرا آپ نمی کنی من که آپ کردم بیا که منتظرم

پروانه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:54

واقعا ممنونم یا اصلا اینجوری بگم چه خوب شد وارد این وبلاگ شدم نمی شناسمتون ولی هر کی هستی از خدای مهربونت ممنونم که بندی خوبی مثل توداره راستش خیلی به این جمله واسه آرامش احتیاج داشتم. بازم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد