حرفهای یک نفر

می خواهم بنویسم هر آنچه از درونم بر می خیزد

حرفهای یک نفر

می خواهم بنویسم هر آنچه از درونم بر می خیزد

کاش می توانستیم گاهی فقط بفهمیم. اما افسوس که هیچ گاه نخواهیم فهمید. شاید وقتی دیگر

گیتار

گیتار بهترین ساز دنیا

باور ندارید امتحان کنید

تولد

چون هیچ کس حدس نزد خودم می گم. دیروز که الان 2 ساعتی ازش گذشته تولد من بود از همه اونایی که یادشون بود ممنونم

ندانستن

کاش در آن شب می دانستم که قافله ما به کجا می شتابد. کاش آن شب از آن همه هیاهو می دانستم که خبری است، خبری بی پایان. زندگی با تمام زیبایی به من لبخند تلخی زد و گفت: باید می دانستی. حال گناه من چیست که نمی دانستم و حال گناهم فقط ندانستن است. ندانستن. شما هم به جرم ندانستن میمیرید؟

قشنگ ترین لحظه کیه؟

سلام قشنگ ترین لحظات زندگی آدم ها کیه؟ کی می دونه؟ یکی می گه لحظه تولد یکی می گه لحظه ازدواج. یکی می گه وقتی بچه ی آدم به دنیا می آد. یکی دیگه هم می گه لحظه عروسیه بچه یا نوه های آدم. اما من می گم هر کدوم از اینا ممکنه باشه. و البته لحظه مرگ هم می تونه باشه. به شرطی که آدمش باشی. حالا خوب اگه یه نفر به دنیا بیاد و از همون لحظه به تعداد بد بخت ها یه نفر اضافه شه اون لحظه قشنگه؟ هر کدوم از اون لحظات می تونه قشنگ باشه به شرطی که خود آدم بخواد. همون بد بخت می تونه بعدا خوش بخت شه شایدم چند تا بد بخت دیگه هم خو شبخت کنه. و بعدا اون لحظه می شه قشنگ ترین لحظه. بیاید یه کاری کنیم که همه لحظه هامون قشنگ بشن. یعنی میشه؟ شما چی می گید؟

سلام دوباره

چند روزی که ننوشتم داشتم به این فکر می کردم که وبلاگ رو چکار کنم و بالاخره اینطوری شد که می بینین. امیدوارم خوشتون بیاد